torsdag 1 mars 2012

Napphållare-ringar (o-ringar) till salu!

Jag har fått in napphållare-ringar från en ny leverantör som jag säljer vidare. De är genomskinliga, av silikon (livsmedelsgodkänt gummi) och passar självklart  mam nappar med knopp. Det bästa av allt är priset!
4 kr st, jag säljer minst 10 st och portot går på 12 kr hur många man än köper.
OBS DETTA ÄR ETT GAMMALT INLÄGG IFRÅN 2012, RINGARNA FINNS FORTFARANDE ATT KÖPA MEN FÖR AKTUELLT PRIS KOLLA I HÖGRA SPALTEN PÅ STARTSIDAN RETROYOURBABY.BLOGSPOT.COM


7 kommentarer:

  1. Vad är det för mått på O-ringarna?

    SvaraRadera
  2. Innemåtten är 21.5, perfekt till mam och esska napparna med knopp

    SvaraRadera
  3. hej har du ringar kvar? är intresserad av att köpa :)

    SvaraRadera
  4. Hej, jag är intreserad. Finns det några kvar?
    Mvh Johanna
    johanna.eliasson@live.se

    SvaraRadera
  5. Hej! Vill gärna köpa 10 st ringar! Mvh Jessica
    jessicahusberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hej har du ringar fortfarande? Isåfall önskar jag 10 om drt var minsta antalet.
    cilla_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej!! maila mig på barbara.bengtsson@gmail.com ifall ni har frågor eller vill köpa, är väldigt dålig på att kolla kommentarerna här. ...:(

    SvaraRadera