måndag 21 februari 2011

Symässa i Stockholm

I lördags var jag på symässa, det var jag och massa tanter ;). Jag tittade mycket på pärlstånden och tygstången och beundrade quiltstånden, man skulle vara så duktig på att sy lapptäcken!
Var förbi JNYdesign och Znookdesign, där hittade jag ett grönt jerseytyg med drakar som ska bli t-shirt/pyjamas till min bebis. Jag gjorde även ett fynd! ett 'nytt' ställe som heter www.mjukatyger.se, säkert en sida som de flesta kände till (utom jag) men de har fina tyger som man inte sett många gånger.




bommulstyg och velour från mjukatyger.se och gröna drakar från Znookdesign

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att vara på symässan och se allt på en gång!

    SvaraRadera
  2. Vad kul, jag var också där, så inspirerande miljö, jag ville bara hem o pyssla på en gång!! :)
    Jag har ju fyllt 30 år precis så jag räknas väl som tant nu antar jag ;)

    SvaraRadera
  3. Jag var också där, fast i fredags. Och i söndags em hämtade jag upp den underbara overlocken som jag köpte!

    Så kul!

    SvaraRadera
  4. Å, om man hade fått vara där... så inspirerande.

    SvaraRadera