måndag 11 oktober 2010

Uppdaterat om O-ringar till napphållare

Hej! nu har jag fått min första levenrans av o-ringar / gummiringar till napphållare!
De säljs av mig i 10 pack för 70 kr eller 7 kr st plus porto. dessa är i silikon och röda. Silikon är ett livsmedelsgodkänt material och lite mer töjbara än dom svarta (som är i ett material som heter EPDM). skulle du inte vara nöjd ringarna kan du skicka tillbaks.
Ha en bra dag!

ENGLISH!:

These are rings for making own pacifier holders. They are made of silicone and are safe for your baby, they don't contain anything dangerous. If you want to buy they cost 10 dollars for 10 rings. They fit the pacifiers with button style such as MAM. shipping outside Sweden is approx. 2 dollars. Look at the bottom of my blog, there you'll see an example of how the ring and the fabric looks together and makes a nice holder!


3 kommentarer:

  1. Hejsan! Vilken fin blogg! Jag älskar också gamla tyger. Kom hit för jag googlade på napphållare. Hur gör man om man skulle vilja köpa sådan där o-ringar? Vet du möjligtvis om de funkar till mam air napparna?

    SvaraRadera
  2. Bra att veta att du säljer dessa! Kommer säkert att beställa framöver, det är ju så roligt att sy napphållare!

    SvaraRadera
  3. jag vill köpa :D Men veeem var det som uppdaterade om spännena som man kunde köpa för 7 kr styck häromdagen?! Hittar inte tillbaka till den bloggen :(

    SvaraRadera