fredag 17 september 2010

Napphållare retro

Ville börja med att propagera för mina napphållare. Har börjat sy upp i olika retrotyger, och de kommer att kunna köpas via mig. Problemet än så länge är att jag inte bestämt mig för vilka oringar, eller gummringar jag ska använda mig av. Det finns de som är i silikon som är tillverkade till ändamålet napphållare, men de blir lite dyrare per styck (nedre bilden). Överst; Bild på dinglis oring i silikon.
Sedan finns de klassiska o-ringarna som är tillverkade av EPDM (svarta som bland annat sygryn säljer för 7.5/kr st) och de av silikon i andra färger bland annat genomskinliga, (t.ex napphållarna från diinglisar), de känns mindre giftiga även om både EPDM och silikon är livsmedelsgodkända.
Kommer eventuellt också att sälja dessa oringar i 10 pack för 65 kr st plus porto. Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar